Managementul de Caz în Serviciile Sociale pentru Protecția Copilului

🌟 Curs Online: Managementul de Caz în Serviciile Sociale pentru Protecția Copilului 🌟

🗓️ Desfășurare: în funcție de cerere

🌐 Online: Numărul de locuri disponibile: 25

🕒 Durata cursului: 12 ore

💰 Investiție: 990 lei 560 lei

  • 💳 Plata integrală: 10% reducere, 560 lei X 10% = 504 lei
  • 💳 Plata în 2 rate : rata 1 – 280 lei (la înscriere), rata 2 - 280 lei (până la începerea cursului)

🚀 Scopul Cursului: Oferă specialiștilor din domeniu oportunitatea de a acumula și/sau consolida cunoștințe și de a dezvolta competențele necesare pentru a iniția proiecte de intervenție și planuri manageriale specifice metodei, concomitent cu raportarea la indicatorii de performanță.

👶 Managerul de Caz - un "ucenic" al Asistenței Sociale: Ucenicia lui nu se sfârșește niciodată.

👶 Managerul de Caz: Rescrie biografia copilului și istoria familiei. Nu singur.

🔑 Autonomie Profesională: Un aspect cheie al autonomiei profesionale este dreptul asistenților sociali de a lua decizii legate de activitatea de muncă pe baza cunoștințelor și a valorilor lor profesionale, fără a fi supuși dispozițiilor date de cei din afara profesiei de asistent social sau constrângerilor incompatibile cunoașterii și valorilor acesteia (Weiss-Gal ” & Welbourne/2008)

📜 Citate Inspiraționale:

"Ce este un copil? Un experiment. Este o nouă încercare de a perfecționa omul cinstit..." - George Bernard Shaw

”Așa merge familia, așa merge națiunea și așa merge toată lumea în care trăim” Papa Ioan Paul al II-lea

”Familia nu este cel mai important lucru. Este totul” Michael J. Fox

🌍 Audița Țintă: Manageri, responsabili de caz, asistenți sociali, psihologi, studenți.

🎓 Competențe Profesionale:

  1. Însușirea și consolidarea terminologiei utilizate în managementul de caz
  2. Dezvoltarea abilităților de analiză și evaluare a unei situații problematice din punct de vedere deontologic
  3. Elaborarea și implementarea Planului de Intervenție personalizat și în variantele sale pentru persoanele (grupurile) cu probleme sociale
  4. Realizarea evaluării nevoilor beneficiarului, asigurarea faptului că intervențiile propuse și servicile oferite corespund nevoilor acestuia
  5. Evaluarea și monitorizarea continuă a progreselor făcute de beneficiar în atingerea obiectivelor planurilor de intervenție întocmite și în medierea accesului acestora la diferite servicii
  6. Coordonarea activităților specifice pentru implementarea planului de intervenție
  7. Colaborarea ca persoană resursă, parte din echipa multidisciplinară, cu reprezentanții instituțiilor publice și private, cu responsabilități în domeniul asistenței sociale.

📚 Conținutul Cursului - 3 Module Atractive:

Modul 1         

Considerații teoretice privind managementul de caz în protecția copilului

  • definiții,
  • principii de lucru,
  • forme și funcții ale managementului de caz,
  • funcțiile, rolul și atribuțiile managerului/responsabilului de caz,
  • întrebări și răspunsuri din teoria și practica managementului de caz

Modul 2         

Condițiile de utilizare a metodei managementului de caz și etapele metodei

  • Identificarea, evaluarea inițială și preluarea cazurilor
  • Evaluarea detaliată/complexă
  • Planificarea serviciilor și intervențiilor
  • Furnizarea serviciilor
  • Monitorizare și reevaluare periodică a progreselor
  • Închiderea cazului

Modul 3         

Dezvoltarea și aplicarea documentelor în cadrul managementului de caz (PIP cu anexe)

  • Finalitatea PIP (reintegrare, adopție, integrare socioprofesională)
  • Monitorizare post servicii
  • Recomandări și lecții învățate în practica managementului de caz

🎯 Obiectiv General

Consolidarea cunoștințelor teoretice și a abilităților practice în consonanță cu prevederile legislative și teoriile asistenței sociale referitoare la managementul de caz pentru protecția copilului.

🎯 Obiective Specifice:

  1. Cunoașterea și dezvoltarea continuă a modului de aplicare și intervenție în managementul de caz ca metodă de bază în asistența socială
  2. Consolidarea înțelegerii unitare a vocabularului de specialitate în managementul de caz și îmbunătățirea modului de intervenție socială prin metode, tehnici și instrumente specifice pentru atingerea obiectivelor propuse în PIP/PIS/PS

🌈 Beneficii ale Cursului:

  • Oferă conținut actualizat, suport pentru dezvoltarea de abilități și tehnici aplicabile managementului de caz
  • Oportunitate pentru îmbunătățirea performanței la locul de muncă prin asumarea responsabilității și creșterea încrederii în propria persoană
  • Consolidarea și extinderea paletei de competențe, pentru a se atinge obiectivele profesionale
  • Îmbunătățirea rețelei profesionale prin interacțiunea cu ceilalți colegi participanți la curs și lectori

❌ Ce Pierzi Dacă Nu Participi:

  • Nu îți vei reactualiza cunoștințele în domeniul asistenței sociale și în particular cele legate de practica managementului de caz
  • Dacă nu vei aborda subiecte de interes profesional sau de dezvoltare a carierei, siguranța în ceea ce privește cunoștințele dobândite pe traseul educațional va scădea, iar încrederea în forțele proprii se va diminua în aceeași măsură
  • Diploma obținută nu este suficientă și asta pentru că în asistența socială apar noi provocări la care trebuie date răspunsuri adecvate

👩‍🏫 Metode de Predare Atractive: Expuneri, PowerPoint, discuții, aplicații practice, studii de caz.

🕒 Durata cursului: 12 ore

Investiție: 990 lei 560 lei

  • 💳 Plata integrală: 10% reducere, 560 lei X 10% = 504 lei
  • 💳 Plata în 2 rate : rata 1 – 280 lei (la înscriere), rata 2 - 280 lei (până la începerea cursului)
  • 📜 Include: Materiale de curs, acces la platforma online, sesiuni live, certificat de participare.

Contact:

Întrebări Frecvente vezi secțiunea (FAQ):

Pentru alte întrebări, contactează-ne direct. Suntem aici pentru a te ajuta!

"Descoperă puterea supervizării în asistența socială și transformă-ți cariera!”

Fii arhitectul propriei tale evoluții profesionale!"**

Înscrie-te acum și investește în dezvoltarea ta profesională!

👉 Inscrie-te aici - Locuri limitate! 🌟

Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta pe mail academia.sociala@gmail.com sau la telefon 0757676635; 0760280090.

📜Certificatul are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terți, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră. Totodată, acest certificat dovedeşte preocuparea dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare în domeniul formării profesionale continue.

✨ Participă și fii pregătit să devii un manager de caz eficient în asistența socială! ✨

Vezi detalii despre lector.

ÎNSCRIERI

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene. Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor site-ului web.
Academia Sociala Made with
by Academia Sociala Team

Fii parte din cea mai SMART SOCIAL WORK comunitate din Romania!

menu