🌟 Curs Online: Managementul de Caz în Serviciile Sociale pentru Protecția Copilului 🌟
🗓️ Desfășurare: în funcție de cerere
🌐 Online: Numărul de locuri disponibile: 25
🕒 Durata cursului: 12 ore
💰 Investiție: 990 lei 560 lei
- 💳 Plata integrală: 10% reducere, 560 lei X 10% = 504 lei
- 💳 Plata în 2 rate : rata 1 – 280 lei (la înscriere), rata 2 - 280 lei (până la începerea cursului)
🚀 Scopul Cursului: Oferă specialiștilor din domeniu oportunitatea de a acumula și/sau consolida cunoștințe și de a dezvolta competențele necesare pentru a iniția proiecte de intervenție și planuri manageriale specifice metodei, concomitent cu raportarea la indicatorii de performanță.
👶 Managerul de Caz - un "ucenic" al Asistenței Sociale: Ucenicia lui nu se sfârșește niciodată.
👶 Managerul de Caz: Rescrie biografia copilului și istoria familiei. Nu singur.
🔑 Autonomie Profesională: Un aspect cheie al autonomiei profesionale este dreptul asistenților sociali de a lua decizii legate de activitatea de muncă pe baza cunoștințelor și a valorilor lor profesionale, fără a fi supuși dispozițiilor date de cei din afara profesiei de asistent social sau constrângerilor incompatibile cunoașterii și valorilor acesteia (Weiss-Gal ” & Welbourne/2008)
📜 Citate Inspiraționale:
"Ce este un copil? Un experiment. Este o nouă încercare de a perfecționa omul cinstit..." - George Bernard Shaw
”Așa merge familia, așa merge națiunea și așa merge toată lumea în care trăim” Papa Ioan Paul al II-lea
”Familia nu este cel mai important lucru. Este totul” Michael J. Fox
🌍 Audița Țintă: Manageri, responsabili de caz, asistenți sociali, psihologi, studenți.
🎓 Competențe Profesionale:
- Însușirea și consolidarea terminologiei utilizate în managementul de caz
- Dezvoltarea abilităților de analiză și evaluare a unei situații problematice din punct de vedere deontologic
- Elaborarea și implementarea Planului de Intervenție personalizat și în variantele sale pentru persoanele (grupurile) cu probleme sociale
- Realizarea evaluării nevoilor beneficiarului, asigurarea faptului că intervențiile propuse și servicile oferite corespund nevoilor acestuia
- Evaluarea și monitorizarea continuă a progreselor făcute de beneficiar în atingerea obiectivelor planurilor de intervenție întocmite și în medierea accesului acestora la diferite servicii
- Coordonarea activităților specifice pentru implementarea planului de intervenție
- Colaborarea ca persoană resursă, parte din echipa multidisciplinară, cu reprezentanții instituțiilor publice și private, cu responsabilități în domeniul asistenței sociale.
📚 Conținutul Cursului - 3 Module Atractive:
Modul 1
Considerații teoretice privind managementul de caz în protecția copilului
- definiții,
- principii de lucru,
- forme și funcții ale managementului de caz,
- funcțiile, rolul și atribuțiile managerului/responsabilului de caz,
- întrebări și răspunsuri din teoria și practica managementului de caz
Modul 2
Condițiile de utilizare a metodei managementului de caz și etapele metodei
- Identificarea, evaluarea inițială și preluarea cazurilor
- Evaluarea detaliată/complexă
- Planificarea serviciilor și intervențiilor
- Furnizarea serviciilor
- Monitorizare și reevaluare periodică a progreselor
- Închiderea cazului
Modul 3
Dezvoltarea și aplicarea documentelor în cadrul managementului de caz (PIP cu anexe)
- Finalitatea PIP (reintegrare, adopție, integrare socioprofesională)
- Monitorizare post servicii
- Recomandări și lecții învățate în practica managementului de caz
🎯 Obiectiv General
Consolidarea cunoștințelor teoretice și a abilităților practice în consonanță cu prevederile legislative și teoriile asistenței sociale referitoare la managementul de caz pentru protecția copilului.
🎯 Obiective Specifice:
- Cunoașterea și dezvoltarea continuă a modului de aplicare și intervenție în managementul de caz ca metodă de bază în asistența socială
- Consolidarea înțelegerii unitare a vocabularului de specialitate în managementul de caz și îmbunătățirea modului de intervenție socială prin metode, tehnici și instrumente specifice pentru atingerea obiectivelor propuse în PIP/PIS/PS
🌈 Beneficii ale Cursului:
- Oferă conținut actualizat, suport pentru dezvoltarea de abilități și tehnici aplicabile managementului de caz
- Oportunitate pentru îmbunătățirea performanței la locul de muncă prin asumarea responsabilității și creșterea încrederii în propria persoană
- Consolidarea și extinderea paletei de competențe, pentru a se atinge obiectivele profesionale
- Îmbunătățirea rețelei profesionale prin interacțiunea cu ceilalți colegi participanți la curs și lectori
❌ Ce Pierzi Dacă Nu Participi:
- Nu îți vei reactualiza cunoștințele în domeniul asistenței sociale și în particular cele legate de practica managementului de caz
- Dacă nu vei aborda subiecte de interes profesional sau de dezvoltare a carierei, siguranța în ceea ce privește cunoștințele dobândite pe traseul educațional va scădea, iar încrederea în forțele proprii se va diminua în aceeași măsură
- Diploma obținută nu este suficientă și asta pentru că în asistența socială apar noi provocări la care trebuie date răspunsuri adecvate
👩🏫 Metode de Predare Atractive: Expuneri, PowerPoint, discuții, aplicații practice, studii de caz.
🕒 Durata cursului: 12 ore
Investiție: 990 lei 560 lei
- 💳 Plata integrală: 10% reducere, 560 lei X 10% = 504 lei
- 💳 Plata în 2 rate : rata 1 – 280 lei (la înscriere), rata 2 - 280 lei (până la începerea cursului)
- 📜 Include: Materiale de curs, acces la platforma online, sesiuni live, certificat de participare.
Contact:
Întrebări Frecvente vezi secțiunea (FAQ):
Pentru alte întrebări, contactează-ne direct. Suntem aici pentru a te ajuta!
"Descoperă puterea supervizării în asistența socială și transformă-ți cariera!”
Fii arhitectul propriei tale evoluții profesionale!"**
Înscrie-te acum și investește în dezvoltarea ta profesională!
👉 Inscrie-te aici - Locuri limitate! 🌟
Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta pe mail academia.sociala@gmail.com sau la telefon 0757676635; 0760280090.
📜Certificatul are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terți, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră. Totodată, acest certificat dovedeşte preocuparea dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare în domeniul formării profesionale continue.
✨ Participă și fii pregătit să devii un manager de caz eficient în asistența socială! ✨
Vezi detalii despre lector.